Malmö

I lördags var det dags för teater och Malmö.
Jag, Monica & Evelina tog tåget från Ängelholm och ner.



När vi kom fram så var det underbart väder. Varmt, gott och soligt!
Theo & Sis mötte upp oss på stationen. Theo stannade kvar med oss en stund innan vi åkte vidare till teatern.
Dock så åkte vi på fel håll..haha..Jag var helt säker på att vi stod på rätt sida, men det gjorde vi INTE.
Kom 20 minuter försent till första akten, men det gjorde inget.

Teatern var riktigt rolig och det blev många, många skratt.

Åkte med Monica & Evelina så som kom hemåt och jag åkte vidare till Maria.
Theo satt i fönsterkramen och väntade på mig och när jag kommit och öppnat åt mig slängde han sig om halsen och sa att han sakna mig. Sötnöt!
Maria sa att han var värre än julafton i väntan på tomten..haha.

Vistelsen här har varit underbar. Solat, bastat, slappat, myst, ätit supergod mat, promenerat och bara gottat mig.

Fotobomb




Tuggummi på tänderna


Simpson inspekterar påsen

Klätterapan


Kvällsmys på ballkongen



Kallt om näsan


Västra Hamnen






Promenix till stan










Hemmavid










Simpson myser med Theos fleecejacka



Vincent & Theo sjunger Manboy






Theo skojar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0