Bliss pussgurka

Äntligen har min pussgurka kommit hem. Väntan är slut!!!

Egentligen skulle hon inte kommit ännu, men eftersom hennes bror Nemo åkt till sitt nya hem så blev jag lite avsis och sen kom Sabina in här idag med saker som Bliss skulle få utav Harley, så hon erbjöd sig att skjutsa mig. Då kunde jag inte hålla mig längre.

Det har gått jättebra. Vi har varit ute och gått i kopplet. Hon käkar dock bara snön och förstår inte att hon ska kissa.
Hon har dock varit jätteduktig och kissat på tidningen =)
Har skottat baksidan så vi har varit där också ett par gånger, men även där käkar hon snö.

Hon är jättebusig. Hon kommer när man kallar på henne. Väldigt kelig och gosig.
Hon är världens pussgurka som pussas mer än gärna. Inte mig emot.

Just nu ligger hon och sover och drömmer. Så sött när hon ligger och halvskäller i sömnen.

Filmade henne innan så den bjuder jag på.



Ha det så bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0