Söndag

Måste erkänna att jag är INTE bra på att vila på beställning.
Dock bra att jag är här för då gör jag inte så mycket. Hade jag varit hemma så hade jag med tagit promenader med Bliss, cyklat till affären och med all säkerhet städat och haft mig.

Jag har SKITTRÅKIGT!!!!

Var ute med hundarna i trädgården innan men det funkade inte riktigt.

Jag blir irriterad för jag har ont och jag blir irriterad för jag är uttråkad så med andra ord är jag mest irriterad.

Bliss lärde sig ligg för några dagar sen. Hon är så duktig min lilla tjej förutom när hon äter upp Zacks mat trots jag sagt till henne. Hon är allt en liten ögontjänare =)

Mamma har lagat kalops och det ska bli sååå gott. Hundra år sen jag åt det. Mums!

Over and Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0