Ny laptop




Efter att fått hjälp utav Petra igår så kom vi fram till att denna var bäst för mig.

Monica kom och hämtade mig. Körde nom Lizette och visade Bliss.
Stackars Bliss, när vi kom in kom inte mindre än fem hundar mot henne. Alla skulle lukta och titta. Sammy ville mer än lukta och titta..haha.

Hon är inte van att det kommer såå många mot henne. Hon sprang och dom sprang efter.
Bliss, Selma (hennes mamma) och Ronja ser nästa precis likadana ut. Såg knappt vem som var vem när dom kom springades.
Bliss är nästa lika stor som sin mamma..haha..

Efter titten där så körde vi mot net-o-net. Herre jävlar så dåligt skyltat!
Jag kom in precis när dom ropade upp i högtalaren att dom stängde om tio minuter.
Snabbt fram och frågade vilken dator som var bäst, fick samma svar som utav Pera igår. In och leta upp den, betala och sen körde v därifrån. Snabbaste shoppingen ever =)

Tog en tur inom Max så Monica fick lite food i sig, sen bara det av hemåt.

När jag kom hem fick jag hjälpa Talal med hans dator sen satte jag igång med denna och nu sitter jag här och har nstallerat lite.
Får fortsätta imorgon.
Talal ska fixa den andra så mina tangeter funkar igen sen ska mamma & pappa få den.
Nix nu ska jag knoppa. Smärtrehab imorgon. Var inte där förra gången pga en riktigt skitdag!

Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Livia

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-05-10 @ 14:57:46
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0