Testpilot på Back To Black!

Innan idag när jag var inne på Ansiktsboken (facebook) så såg jag att Smartson behövder nya testpiloter till Back To Black.

Det hade passa mig perfekt för jag har både jeans och andra svarta byxor som verkligen tappat sin färg.
Jeansen ser nästintill gröna ut om man har tex svarta skor eller tröja.
Behöver jag säga att dom inte används så mycket trots dom är favoritjeansen =(

Kolla in videon här så enkelt det är att använda istället för att stå vid spisen och koka dom i färg...eller hur man nu gör. Minns att mamma gjorde nåt sånt när vi var små =)



Jag är en sån person att det ska vara lätt att göra saker och ting så detta är ju en superbra grej för mig =)

Gå Ni också in på länken och anmäl Er till att bli testpilot. Det kan vara DU som har turen med dig!
Jag hoppas att jag har turen på min sida iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0