Vänta och vänta lite till...

Finns faktiskt inget tråkigare än att sitta och vänta. Speciellt när man varit klar sen halv 11. Fast det finns inget att göra merän att vänta. Barnen ska äta middag och sova middag och det kan ju ta sin lilla tid.
Jag iaf hunnit med att diska, varit ute med Bliss, dammsugat och lägga på dom nya stopmojset under mattorna.

Nu är min mamma pensionär. Hon slutade sitt jobb idag kl 13.00 och gick in i pensinärslivet med pappa =)
Det firar dom med restaurang besök. Tror att det är pappa som överraskade mamma med det. Han kan minsann om han min, fina lilla papsen ♥

Nähepp om jag skulle ta en promenad till min lilla Blissan innan jag åker iväg en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0