Barnloppen avklarad

 
 
 
Verkligen ett härligt väder idag trots att det blåser lite. Den därninga solen gör mycket =)

Gick bort till Lina och dom sen körde vi direkt.
Folk blir verkligen som garmar när det är billiga saker som säljs. Folk trängdes för att komma fram först.
Mötte Cattie med barn, hennes pappa, Tony och hans son.

Jag fyndade inget då jag inte har kids, men det var rätt trevligt ändå. Sitta och glotta på tosingar =)

Galningar på shopping =)


Milo hängde med mig



Björnen Frasse





Roger vände sig varje gång jag skulle fota dom, förstår inte varför???


En glad Milo ♥


Lova står i kön i väntan på att bli målad



Tigern börjar ta form =)





Tadaaaa..Tigern Lova ♥
Lova var jätteduktig och satt stilla, men härmade en tiger redan när hon satt sig ner =)

Har varit på Willy´s och shoppat loss lite. Inte så ofta jag åker in där precis, så jag passar på när jag är med Gullbergarna =) Tack!

Har dammsugat, men fick sätta öronproppar i öronen för jisses kors i Jösse namn som den har börjat väsnas.
Behöver nya filter så pappa han satte provisoriskt filter, av en tvättsvamp.
Tror att mitt nästa inköp kommer att bli en ny dammsugare.
Denna har jag haft sen -99 eller -00.
Munstycket trillar av när det känner för det men annars är det rätt ok.
Köpte en ångmopp härförleden och fick väl för mig att jag skulle kunna dammsuga med den med..Hur tänkte jag där? Det torkar ju golvet och sen kan man anväda den till en herrans massa saker till men det har jag icke tyat än.

Nä nu ska jag ta nästa ryck här -  diska!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0